Onko kaikkia Akseli Gallen-Kallelan maalauksia julkaistu ikinä yhtenä kirjana (ei tarvitse olla yhtenä niteenä)?

Kysytty

Onko kaikkia Akseli Gallen-Kallelan maalauksia julkaistu ikinä yhtenä kirjana (ei tarvitse olla yhtenä niteenä)?

Vastaus

Vastattu

Gallen-Kallelan tuotanto on niin laaja, ettei sitä ole vielä saatu yksiin kansiin tai edes kirjasarjaan.

Minna Rinta-Tassi on tehnyt Ylelle koosteen Gallen-Kallelasta 25.12..2022. Linkki sivulle

Helmet haku löytää 27 teosta haulla Gallen-Kallela Aksel (rajaus aihe, kirja ja tietokirja) Linkki hakutulokseen

Lisätietoa saa varmaan myös Gallen-Kallelan museosta. https://www.gallen-kallela.fi/yhteystiedot/