Onko julkista bussiliikennettä - Sedan-Verdun, jos ei, mitä taxi maksaa Sedan-Verdun ? Onko Sedanissa turisteille- battle field- kiertueita sodasta Ranska…

Kysytty

Hei! Onko julkista bussiliikennettä - Sedan-Verdun, jos ei, mitä
taxi maksaa Sedan-Verdun ?
Onko Sedanissa turisteille- battle field- kiertueita sodasta
Ranska-Preussi 1870-71, siis Pohjois-Ranska ?

Vastaus

Vastattu

Seda-Vedun-reitille näyttää olevan sekä bussi- että junayhteyksiä. Tarkemmat tiedot löydät RometoRio-reittiopassivuston kautta täältä: https://www.rome2rio.com/map/Verdun-Grand-Est-France/Sedan

Jos haluat tietää, onko tietylle reitille bussiyhteyksiä, sinun kannattaa tehdä Google-haku, johon kirjoitat paikkojen nimet ja perään sanan "bus". Esimerkiksi tässä tapauksessa Google-haku kuuluu "Sedan Verdun bus". Vaihtoehtoisesti voit käyttää esimerkiksi Google Mapsin reittiopaspalvelua tai jotain verkon yleisreittiopassivustoa, esim. RometoRio.comia.

Sedanissa Ranska-Preussi -sodan aikaiselle battlefield tourille pääsee esimerkiksi Maginot Line Tours - Tucker Toursin kanssa. Matkanjärjestäjän yhteystiedot ja lisätietoa löytyy Tripadvisor-verkkosivustolta: https://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g635787-d3307325-r276312467…