Onko Julia Quinniltä tulossa lisää suomeksi käännettyjä kirjoja/sarjoja nykyisten jo julkaistujen jälkeen? Bridgerton, Bridgerton & Rokesby ja Smythe-Smith on…

Kysytty

Onko Julia Quinniltä tulossa lisää suomeksi käännettyjä kirjoja/sarjoja nykyisten jo julkaistujen jälkeen? Bridgerton, Bridgerton & Rokesby ja Smythe-Smith on jo luettu.
Tai keneltä kirjailijalta löytyisi vastaavaa historiallista, mutta romanttista luettavaa?

Vastaus

Vastattu

Julia Quinniltä on nyt heinäkuussa tulossa uusi osa Smythe-Smith suvun sarjaan nimeltään "Petollinen kosija". Lisätietoja teoksesta kustantajan sivulta: Petollinen kosija (tammi.fi)

Muita historiallisia, mutta romanttisia kirjoja voi yleisten kirjastojen tarjonnasta etsi hakusanoilla "historialliset rakkausromaanit". Sinua saattaisivat kiinnostaa esim. Karen Swanin teokset, samoin kuin Simona Ahrnstedin teokset, joista jälkimmäiset sijoittuvat Ruotsin historian eri ajanjaksoille. Sara Medbergin teoksia on puolestaan kutsuttu "Ruotsin Bridgertoniksi" eli niistäkin saattaisit löytää luettavaa. Suomalaisia historiallisten ja osin myös romanttisten kirjojen kirjoittajia ovat esimerkiksi Kaari Utrio sekä Kristiina Vuori.