Onko jotain paikkaa Helsingissä johon voi myydä vanhoja musiikkivälineitä ja soittimia? Kuten kitaravahvistin Marshall ja eri merkkiken kaiutin ym?

Kysytty

Onko jotain paikkaa Helsingissä johon voi myydä vanhoja musiikkivälineitä ja soittimia? Kuten kitaravahvistin Marshall ja eri merkkiken kaiutin ym?

Vastaus

Vastattu

Helsingissä ainakin Aron Soitin ja Millbrook Musiikki ostavat ja myyvät käytettyjä soittimia ja vahvistimia ym. Classicaudio ostaa ja myy äänentoistolaitteita. Vielä on Kitarapaja, joka myös myy käytettyjä kitaroita ja vahvistimia ym. musiikkilaitteita.

Uusia ja käytettyjä soittimia ja äänentoistolaitteita – Aron Soitin

Millbrook Musiikki, Helsinki | New, Used & Vintage Instruments | Soittimet & Soitinrakennus

Classic Audio

Kitarapaja Oy - Kitarapaja