Onko jotain listaa, mitä Pikku Kakkosella on näytetty 2000-2010 esim. kesäisin? Mulla on ollut monta vuotta hukassa piirrosohjelma josta en muista oikeastaan…

Kysytty

Hei! onko jotain listaa, mitä Pikku Kakkosella on näytetty 2000-2010 esim. kesäisin? Mulla on ollut monta vuotta hukassa piirrosohjelma josta en muista oikeastaan hirveästi muuta, kun että alussa miesääni laulaa suomen kielellä tunnuslaulun. Tässä on joko ihmisiä tai eläimiä tai molempia ja nämä kaverukset asuvat samassa kylässä kaikki. Tätä sarjaa ei montaa vuotta näytetty, ehkä vain kesällä. Kylässä oli kesä ja aurinkoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tietoa ei valitettavasti löytynyt, mutta kannattaa olla yhteydessä suoraan Pikku Kakkoseen, yhteystiedot pikkukakkonen@yle.fi tai  postiosoite Pikku Kakkosen posti, PL 347, 33101 Tampere.