Onko jostakin saatavissa lainaan tai kirjastossa luettavaksi kirjasta "Lapin vuoritoiminnan historiaa vv.1640-1820"? Haulla en löytänyt mitään. Kyseessä…

Kysytty

Onko jostakin saatavissa lainaan tai kirjastossa luettavaksi kirjasta "Lapin vuoritoiminnan historiaa vv.1640-1820"? Haulla en löytänyt mitään. Kyseessä pitäisi olla noin 52 -sivuinen kirjanen ja nimen löysin linkistä http://suku.genealogia.fi/showthread.php?t=12629 Palstalle en pääse enää kirjautumaan, että kysyisin sieltä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi teoksen voit saada kaukolainaksi asuinpaikkasi kirjaston kautta tekemällä kirjasta kaukolainapyynnön.
Teos: Heiskari, Jaakko: Kaaranneksen masuuni ja kalkkitie: Lapin vuoritoiminnan historiaa vv. 1640-1820.
Esimerkiksi Rovaniemen kaupunginkirjastossa, (Lapin maakuntakirjasto),
on tätä kirjaa 3 kappaletta hyllyssä. Lähettäjäkirjasto toimittaa kirjan siihen kirjastoon, johon olet tehnyt kaukolainapyynnön.