Onko jossain kirjastossa Sortavalan Seminaarin oppilasmatrikkeleja?

Kysytty

Hei! Onko jossain kirjastossa Sortavalan Seminaarin oppilasmatrikkeleja?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastosta löytyy kaksi kirjaa koskien aihetta. Ensimmäinen kirja on ”Sortavalan seminaari 1880-1940” (1940) ja toinen kirja on ”Sortavalan–Itä-Suomen seminaari 1940-1950 (1880-1950)” (1950). Molemmista kirjoista löytyy oppilasmatrikkeli ja opettajamatrikkeli. Kirjassa ”Sortavalan seminaari 1880-1940” oppilasmatrikkelin osuus on s. 217-717.

Kirjojen saatavuus löytyy Vaskista: https://www.vaskikirjastot.fi/web/arena/welcome

18 ääntä

Kommentit

Milloin Sortavalan seminaari siirrettiin Raumalle?