Onko jossain kirjastossa lainattavissa ulkoinen cd- tai dvd-asema? Eli tietokoneeseen usb:llä liitettävä optinen asema, joka lukee datalevyjä (cd ja dvd)?…

Kysytty

Hei! Onko jossain kirjastossa lainattavissa ulkoinen cd- tai dvd-asema? Eli tietokoneeseen usb:llä liitettävä optinen asema, joka lukee datalevyjä (cd ja dvd)? Yleensä tällaiset asemat myös kirjoittavat näitä levyjä. Vaihtoehtoisesti onko lainattavissa kannettavaa tietokonetta, jossa on optinen levyasema sisäänrakennettuna?
Kirjasto 10:ssä on lainattavissa "Kannettava SONY DVD-soitin", mutta tämä ei ilmeisesti ole se mitä haen, koska en hae soitinta, vaan levyasemaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ulkoista CD/DVD-asemaa ei ole valitettavasti lainattavissa missään HelMet-kirjastossa. Kirjastojen lainattavia läppäreitäkin voi käyttää vain kirjaston sisällä.

Lainattavista esineistä HelMetissä http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Lainattavat_esineet

4 ääntä

Kommentit