Onko jossain julkaistu Porvarit - Jaques Brel:n suomennetun laulun sanat? Sisältyy levytykseen Laulusi elää, Brel II, Polarvox v. 1984 muttei sanoituksia ole…

Kysytty

Onko jossain julkaistu Porvarit - Jaques Brel:n suomennetun laulun sanat?

Sisältyy levytykseen Laulusi elää, Brel II, Polarvox v. 1984 muttei sanoituksia ole missään, vaikka laulut on toistopalveluissa yleisesti saatavana. En nyt pääse kirjastoon lukemaan levyjen takakansia, kuitenkaan.

Porvarit = Les Borgeois
Brel, Jacques, säveltäjä ; Brel, Jacques, sanoittaja ; Ryömä, Liisa, sanoittaja
Helasvuo, Esa, esittäjä, sovittaja, johtaja ; Pakkasvirta, Saara, esittäjä

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Laulun Porvarit suomenkielinen sanoitus (tekijänä Liisa Ryömä) löytyi Teatterimuseon arkistoon säilytetystä esityksen käsiohjelmasta vuodelta 1983. Koska laulut teksteineen ovat tekijänoikeuksien alaista aineistoa, lähetän sanoituksen vain kysyjän sähköpostiin ja on tarkoitettu vain kysyjän omaan tutkimuskäyttöön.

4 ääntä

Kommentit

Olisin kiinnostunut myös sanoista, Pakkasvirran laulusta en ihan saa selvää.