Onko joku Suomen kirjastoista erikoistunut (harvinaisiin) kielikurssimateriaaleihin? Miten saisin selville onko etsimääni kielikurssia lainattavissa mistään…

Kysytty

Hei
Onko joku Suomen kirjastoista erikoistunut (harvinaisiin) kielikurssimateriaaleihin? Miten saisin selville onko etsimääni kielikurssia lainattavissa mistään Suomen kirjastosta? Etsin Hollanninkielen kielikurssia: Teach yourself dutch. Tekijät Gerdi Quist and Dennis Strik. (Goal all-round confidence, gategory language) ISBN 0-340-85828-1.
Kyseinen kirja on loppunut kustantajalta. Miten saan selville, jos kirjasta on otettu uudistettu painos tai sitä on paranneltu ja esim. nimi muutettu. Säilyykö ISBN numero silloin samana osittain, kokonaan vaiko muuttuu täysin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun HelMet-kirjastoista kyseistä kielikurssia ei valitettavasti löydy, mutta se on tilattavissa muualta Suomesta kaukolainana. Kielikurssin tiedot :

AINEISTOLAJI Moniviestin ID 864570
PÄÄTEKIJÄ QUIST, Gerdi
NIMEKE Dutch [Moniviestin] / Gerdi Quist and Dennis Strik
MUUT TEKIJÄT Strik, Dennis
JULKAISUKIELI englanti, hollanti
JULKAISUTIEDOT London : Hodder Education, 2008
ULKOASU 1 kirja (xiv, 289 s.), 2 CD-äänilevyä : kuv.
SARJA/ISSN Teach yourself
ISBN 0-340-85829-X (koko teos)
0-340-85828-1 (kirja)
0-340-85831-1 (2 CD-äänilevyä)

Kaukolainapyynnön voi tehdä lähimmässä kirjastossa tai verkossa osoitteessa http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kaukopalvelu