Onko John Douglasin "Mindhunter" jo käännetty suomeksi? Ja saako sitä yleensä mistään kirjastosta edes enkku versiona?

Kysytty

Onko John Douglasin "Mindhunter" jo käännetty suomeksi? Ja saako sitä yleensä mistään kirjastosta edes enkku versiona?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

John Douglasin Mindhunter--inside the FBI:s elite serial crime unit -teosta ei ole vielä käännetty suomeksi, mutta pääkaupunkiseudun kirjastojen yhteisestä Plussa-aineistotietokannasta ( http://www.libplussa.fi ) kyseinen kirja löytyy englanninkielisenä Helsingin Rikhardinkadun kirjastosta.