Onko jkl kirjastolla "tietokonekirjaa" tai millä nimellä sitä nyt sanoisin?

Kysytty

Onko jkl kirjastolla "tietokonekirjaa" tai millä nimellä sitä nyt sanoisin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Toivottavasti vastaan nyt kysymykseenne enkä kovasti kysymyksen viereen.

Kirjastostamme löytyy lukuisia tietokoneaiheisia kirjoja. Tietokoneaineiset kirjat ovat sijoitettu luokkaan 61. Aiheen ympäriltä löytyy kirjoja mm. erilaisista tietokoneohjelmista, käyttöjärjestelmistä, tietokoneen käyttöönotosta, internetistä jne. Asioidessanne seuraavan kerran kirjastossa, henkilökunta neuvoo ja opastaa teitä oikean kirjan löytämisessä.

Halutessanne voitte tutustua kirjastomme tiedonhakuun verkossa. Aaltokirjastojen aineistohakuun pääsee osoitteessa: www.aaltokirjatot.fi ja ohjeet hakujen tekemiseen osoitteessa: http://www3.jkl.fi/kirjasto/aalto/hakuohje.htm

Toivottavasti vastauksesta oli teille hyötyä.