Onko Jaakko Salon sävellyksestä Savukuva olemassa nuotti jossain kokoelmassa? En onnistunut löytämään.

Kysytty

Hei
Onko Jaakko Salon sävellyksestä Savukuva olemassa nuotti jossain kokoelmassa? En onnistunut löytämään.

Vastaus

Vastattu

Sävellyksestä löytyy jonkinlainen nuotinnos vihosta Polttava liekki; Savukuva (Scandia-Musiikki, 1960). Harvinaista julkaisua löytyy yksi lainattava kappale Varastokirjastosta.