Onko Isabelle Eberhardtilta( tai hänestä) muuta teosta kuin " Islamin siimeksessä" ESIM. kirjeitä tai päiväkirjaa?

Kysytty

Onko Isabelle Eberhardtilta( tai hänestä) muuta teosta kuin " Islamin siimeksessä" ESIM. kirjeitä tai päiväkirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografian Fennican mukaan muita Isabelle Eberhardtin teoksia kuin mainittu Islamin siimeksessä ei näytä suomennetun.

HelMet-kirjastoista ei myöskään muilla kielillä löydy muuta. Sen sijaan yliopistokirjastojen yhteistietokannasta Lindasta löytyy moniakin hänen teoksiaan ja yksi häntä käsittelevä kirja. Näiden tarkempaa saatavuutta voitte kysyä omasta lähikirjastostanne, mikäli nämä teitä kiinnostavat:

Tekijät: Eberhardt, Isabelle
Nimeke: Au pays des sables : les éditions du centenaire, 1904-2004 / Isabelle Eberhardt ; composées par Marie-Odile Delacour et Jean-René Huleu
Aineisto: kirja
Julkaistu: Paris : Losfeld , cop. 2002

Tekijät: Eberhardt, Isabelle
Nimeke: Dans l’ombre chaude de l’Islam / Isabelle Eberhardt & Victor Barrucand
Aineisto: kirja
Julkaistu: Paris , 1911

Tekijät: Eberhardt, Isabelle
Nimeke: Journaliers : les éditions du centenaire, 1904-2004 / Isabelle Eberhardt ; composées par Marie-Odile Delacour et Jean-René Huleu
Aineisto: kirja
Julkaistu: Paris : Losfeld , 2002
Sarja: (Arcanes)

Tekijät: Eberhardt, Isabelle
Nimeke: Mes journaliers
Aineisto: kirja
Julkaistu: Paris : La Connaissance , 1923

Tekijät: Eberhardt, Isabelle
Nimeke: The nomad : the diaries of Isabelle Eberhardt / [Isabelle Eberhardt] ; translated by Nina de Voogd ; edited by Elizabeth Kershaw ; introduction by Annette Kobak
Aineisto: kirja
Julkaistu: Chichester : Summersdale , 2002
Sarja: (Summersdale travel)

Tekijät: Eberhardt, Isabelle
Nimeke: Notes de route : Maroc-Algerie-Tunisie / Isabelle Eberhardt ; preface de Victor Barrucand ; iconographie Jean-Marc Durou
Aineisto: kirja
Julkaistu: Arles : Actes-Sud , 1998
Sarja: (Archives privées)

Tekijät: Eberhardt, Isabelle
Nimeke: Œuvres complètes / Isabelle Eberhardt ; édition établie, annotée et présentée par Marie-Odile Delacour et Jean-René Huleu
Osa: 2 : Écrits sur le sable : (nouvelles et romans)
Aineisto: kirja
Julkaistu (osa): Paris : Bernard Grasset , 1990

Tekijät: Eberhardt, Isabelle
Nimeke: The passionate nomad : the diary of Isabelle Eberhardt / transl. by Nina de Voogd ; ed. and with an introd. by Rana Kabbani
Aineisto: kirja
Julkaistu: London : Virago Press , 1987

Tekijät: Arlander, Annette
Nimeke: Si Mahmoud Isabelle : i islams heta skugga : ett hörspel / av Annette Arlander
Aineisto: kirja
Julkaistu: [Helsingfors] : [Rundradion] , 1990

Tekijät: Eberhardt, Isabelle
Nimeke: Södra Oran
Aineisto: kirja
Julkaistu: : Skarabé , 1990

Tekijät: Charles-Roux, Edmonde
Nimeke: Un désir d’orient : jeunesse d’Isabelle Eberhardt, 1877-1899 / Edmonde Charles-Roux
Aineisto: kirja
Julkaistu: Paris : Grasset , cop. 1988