Onko internetissä jotain reaaliaikaista karttaa erikoiskuljetuksista Suomen teillä? Paljon autoilevana olisi silloin helpompi välttää niitä.

Kysytty

Onko internetissä jotain reaaliaikaista karttaa erikoiskuljetuksista Suomen teillä? Paljon autoilevana olisi silloin helpompi välttää niitä.

Vastaus

Vastattu

Fintafficin sivuilla löytyy tietoa Suomen liikennetilanteesta.

Sieltä löytyy tietoa ajokelistä sekä erilaisia liikennetiedotteita. Linkki sivustolle

Sivuilta löytynevät ainakin liikenteen ongelmatilanteiden tiedotteet.

Tarkempaa tietoa erikoiskuljetuksista en löytänyt.