Onko Hml,n pääkirjastossa laitetta millä voi kopioida dia-kuvia esim levylle tai muistitikulle.Ja paljonko homma maksaa ?

Kysytty

Onko Hml,n pääkirjastossa laitetta millä voi kopioida dia-kuvia esim levylle tai muistitikulle.Ja paljonko homma maksaa ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hämeenlinnan pääkirjastossa on editointitila, jossa on laitteet myös diojen skannaukseen. Diat voi polttaa cd- tai dvd-levyille tai tallentaa muistitikulle. Editointitilaa voi käyttää kirjaston aukioloaikana 1-4 tuntia kerrallaan. Ensimmäisen käyttökerran yhteydessä voi saada opastuksen laitteiden käyttöön. Tilaa voi varata kirjaston infopisteestä, puh. 03-6213040 ja sen käyttö on ilmaista.
Terv. Ulla Hämäläinen-Pelli