Onko hieman vanhemman opiskelijan (joka ei siis opiskele informaatiotutkimusta) mahdollista päästä pääkaupunkiseudelle kesätöihin kirjastoon? Sivuilta löytyi…

Kysytty

Onko hieman vanhemman opiskelijan (joka ei siis opiskele informaatiotutkimusta) mahdollista päästä pääkaupunkiseudelle kesätöihin kirjastoon? Sivuilta löytyi vain nuorille 16-17 -vuotiaille kirjastoapulaisen paikkoja sekä harjoittelupaikkoja alaa opiskeleville.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastojen kesätyöpaikat on valitettavasti tarkoitettu vain 16-17 -vuotiaille nuorille.