Onko Henry Thoreaun runoa "friendship" eli ystävyys käännetty suomeksi. Mietin olisiko se jossain käännetyssä Thoreau kokoelmassa.

Kysytty

Onko Henry Thoreaun runoa "friendship" eli ystävyys käännetty suomeksi. Mietin olisiko se jossain käännetyssä Thoreau kokoelmassa.

Vastaus

Vastattu

Hei

En löytänyt suomennosta kyseisestä runosta. Vaikutta siltä, ettei montaa Thoreaun runoa ole käännetty suomeksi.