Onko henkilöltä Zohlberg, Vera ilmestynyt mitään, artikkeleita tai kirjaa tai jotain pitäis olla : Taste as a social weapon... tai jotain.

Kysytty

Onko henkilöltä Zohlberg, Vera ilmestynyt mitään, artikkeleita tai kirjaa tai jotain pitäis olla : Taste as a social weapon... tai jotain.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Zohlberg, Vera -nimiseltä tekijältä ei löydy mitään tietoja internetin
hakupalveluista eikä myöskään internetin kautta tavoitettavista eri maiden kirjastojen tietokannoista. Tarkistin myös käytettävissä olevat artikkelitietokannat. Nekään eivät antaneet mitään tulosta antamillasi hakutiedoilla. Onkohan tekijän nimi oikein?