Onko Helsingin/Seudun kirjastoissa palvelua/välineitä, joilla voi korjata kirjoja. Minulla on pari pehmokantista kirjaa, josta liimapinta pettänyt

Kysytty

Onko Helsingin/Seudun kirjastoissa palvelua/välineitä, joilla voi korjata kirjoja. Minulla on pari pehmokantista kirjaa, josta liimapinta pettänyt ja sivuja alkanut irtoamaan. Haluaisin käyttää Wire-O mekaniikkaa korjatakseni nämä. Masiinoita myydään niin kallilla, että ei kannata. Tiedättekö mistä saisin apua tähän, jos kirjastoista ei löydy välineitä.

Vastaus

Vastattu

Ainakin Helsingin Oodissa (2.krs) on varattavissa kampasidontalaite.
Tarkemmat tiedot eri kierrekokovaihtoehdoista löytyy täältä:

Kampasidontalaite - Varaamo (hel.fi)

Varauskalenteri on aika tyhjä, joten varmaan laitteelle pääsee ihan jonottamallakin paikan päällä.