Onko helmet-kirjastoon tulossa uutuutta Not buing it: My year without shopping? Judith Levine eli vuoden ilman mitään ylimääräistä kuluttamista ja teki…

Kysytty

Onko helmet-kirjastoon tulossa uutuutta Not buing it: My year without shopping? Judith Levine eli vuoden ilman mitään ylimääräistä kuluttamista ja teki kokemuksistaan kirjan, joka ilmeisesti jatkaa näitä Naomi Kleinin, Frederick Beigbederin ja muiden aloittamaa kuluutuskritiikkiä. Tässä joulun alla kun katselee joulukuluttamista, niin tuli tämä kirja mieleen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olin yhteydessä Helsingin kaupunginkirjaston hankintatoimistoon. Sieltä kerrottiin, että kirjaa tullaan tarjoamaan Helsingin kaupungin kirjastoille. Se tullee olemaan tilattavissa ensi vuoden puolella. Espoon tai Vantaan kaupunginkirjastoista sitä on mahdollisesti saatavilla nopeammin. Kannattaa seurata kirjan saatavuustietoja Helmet-aineistohausta http://www.helmet.fi. Siellä näkyy tilanne koko pääkaupunkiseudun kirjastojen osalta.