Onko Helmet.fi -palveluun mahdollista kirjautua jollain muulla tavalla kuin kirjastokortin numerolla ja nelinumeroisella salasanalla, jota myös käytetään esim…

Kysytty

Onko Helmet.fi -palveluun mahdollista kirjautua jollain muulla tavalla kuin kirjastokortin numerolla ja nelinumeroisella salasanalla, jota myös käytetään esim ellibslibrary.com yms palveluissa? Yleensä aina kehotetaan välttämään tällaisia vain neljään numeroon perustuvia salasanoja.

Vastaus

Vastattu

Helmet-palveluihin voi kirjautua ainoastaan kirjastokortilla ja siihen liittyvällä pin-koodilla.

Kirjaston käyttösäännöt :  https://www.helmet.fi/fi-FI/Info/Asiakkaana_kirjastossa/Helmetkirjaston_kayttosaannot(37540)