Onko Hämeenlinnan kaupunginkirjastossa langaton netti? Jos ei niin onko ''netillisten'' tietokoneiden varaus ja käyttö maksullista? Ja kuinka paljon koneita…

Kysytty

Onko Hämeenlinnan kaupunginkirjastossa langaton netti? Jos ei niin onko ''netillisten'' tietokoneiden varaus ja käyttö maksullista? Ja kuinka paljon koneita voi käyttää. Voiko joka päivä tai kuinka usein viikossa?

-Terveisin opinnäytetyötään aloitteleva jolla erittäin huono läppäri kotona

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Hämeenlinnan kaupunginkirjastossa on langaton lähiverkko WLAN. Kirjaston tietokoneiden varaaminen ja käyttö on maksutonta. Koneita voi käyttää maksimissaan 4 tuntia päivässä ja varauksia voi tehdä kolme kerrallaan kahdeksan viikon ajalle.
terv. Ulla Hämäläinen-Pelli