Onko Finlandersin esittämiin kappaleisiin Tää päivä on teidän ja Elämän valo julkaistu nuottia ja jos on, niin kuka ja mistä sitä saisi?

Kysytty

Onko Finlandersin esittämiin kappaleisiin Tää päivä on teidän ja Elämän valo julkaistu nuottia ja jos on, niin kuka ja mistä sitä saisi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

En löytänyt nuottia kirjaston kokoelmista enkä nuottijulkaisuja myyvästä liikkeestä.
Kysyin nuottia suoraan Finlanders-yhtyeeltä ja sain seuraavan vastauksen:

"Näistä lauluista löytyy ainoastaan "studionuotti", eli ei siis
sellaista josta joku muu kuin me tai joku muu alan ammattilainen saisi
selvää. Harmi.

Toivottavasti saamme piakkoin tehtyä uuden nuottikirjan, johon voisimme
nämäkin nuotit sisällyttää."