Onko espanjalaisen Rosalia de Castron (1837-1885) tuotantoa suomennettu, esim. runoja? Onko käännöksiä mahdollisesti saatavissa?

Kysytty

Onko espanjalaisen Rosalia de Castron (1837-1885) tuotantoa suomennettu, esim. runoja? Onko käännöksiä mahdollisesti
saatavissa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliografia Fennican mukaan Rosalia de Castron tuotantoa ei ole suomennettu. Yksittäisiäkään runoja ei löytynyt muutamasta tarkistamastani antologiasta.
Teokset Espanjan, Italian ja Portugalin kirjallisuus (1989) ja Tuulio: Espanjan kirjallisuuden historia (1983) eivät mainitse käännöksiä.