Onko englantilaisen klassikon, Thomas Hardyn, kirjoja suomennettu? Jos on, mitkä niistä, ja mistä niitä voisi tilata?

Kysytty

Onko englantilaisen klassikon, Thomas Hardyn, kirjoja suomennettu? Jos on, mitkä niistä, ja mistä niitä voisi tilata?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Thomas Hardylta on suomennettu kuusi teosta, jotka kaikki löytyvät pääkaupunkiseudun Helmet-tietokannasta. Voit tarkistaa saatavuustiedot
osoitteesta: www.helmet.fi
Suomennetut teokset ovat:
Luolan salaisus, Paluu nummelle, Pormestarin tarina, Sininen silmäpari, Tessin tarina, Ylhäisiä naisia.