Onko Emagz lopetettu? Onko jotain tullut tilalle? Kotimaiset aikakausilehdet kiinnostavat.

Kysytty

Onko Emagz lopetettu? Onko jotain tullut tilalle? Kotimaiset aikakausilehdet kiinnostavat.

Vastaus

Vastattu

Emagz on poistunut käytöstä heinäkuun alussa, ja lehdet ovat siirtyneet valtakunnalliseen E-kirjastoon. Lisää tietoa saat tästä aiemmasta vastauksesta