Onko Elizabeth Stroutin Lucy by the Sea käännetty ruotsiksi? Löysin kyllä tanskalaisen version, mutta en ruotsinkielistä.

Kysytty

Onko Elizabeth Stroutin Lucy by the Sea käännetty ruotsiksi? Löysin kyllä tanskalaisen version, mutta en ruotsinkielistä.

Vastaus

Vastattu

Elizabeth Stroutin Lucy by the Sea ei ainakaan vielä ole käännetty ruotsiksi.