Onko Elielinaukion ja/tai Lauttasaaren kirjastosta pääsyä käyttämään maksutta e-lehtiä (esim. Jstor, Elsevier, Emerald, Ebsco)?

Kysytty

Onko Elielinaukion ja/tai Lauttasaaren kirjastosta pääsyä käyttämään maksutta e-lehtiä (esim. Jstor, Elsevier, Emerald, Ebsco)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymistäsi lehtiartikkelitietokannoista vain Ebsco on hankittu Helsingin kaupunginkirjaston asiakkaiden ja henkilökunnan käyttöön. Sitä voit siis käyttää esim. Elielinaukion (tarkoitat varmaan Kirjasto 10:ä) tai Lauttasaaren kirjastoissa. Muihin tietokantoihin on ainakin Helsingin yliopiston opiskelijoilla ja henkilökunnalla käyttöoikeus.

Luettelon tietokannoista, joita voit käyttää Helsingin kaupunginkirjaston asiakastyöasemilla, saat tältä sivulta:

http://www.lib.hel.fi/page.asp?_item_id=1720