Onko Anna Janssonin Angelica Lagermark -sarjaa suomennettu kahta osaa enemmän?

Kysytty

Onko Anna Janssonin Angelica Lagermark -sarjaa suomennettu kahta osaa (Amorin kiehkurat ja Anopit ilman rajoja) enemmän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Anna Janssonin Angelica Lagermark -sarjaa on suomennettu kaksi kirjaa, mainitsemasi Amorin kiehkurat (suomennettu 2014) sekä Anopit ilman rajoja (suomennettu 2018).

Sarjassa on ilmestynyt kaikkiaan neljä kirjaa ruotsiksi. Kolmatta osaa, Kärleksdans i obalans (2017), sekä neljättä osaa, En otippad kärlekshistoria (2018), ei ole suomennettu.

Janssonin kirjojen kustantajalta Gummerukselta voi tiedustella asiasta lisää lähettämällä heille sähköpostia: info@gummerus.fi

Lähde: Aikuisten jatko- ja sarjakirjat, (toim. Ulla Mononen, 2023, Avain)