Onko Amalia Rodriguesin kappaleesta Maria Rita cara bonita tehty suomenkielistä versiota?

Kysytty

Onko Amalia Rodriguesin kappaleesta Maria Rita cara bonita tehty suomenkielistä versiota?

Vastaus

Vastattu

Hei,

Eipä näyttäisi olevan juuri tuota kappaletta. Suomeksi tosin löytyy Kirsi Poutasen Amália tribute : fado original in Finnish, jossa on 15 Amália Rodriguesin kappaletta Tarja Härkösen suomennoksina.