Onk kirjastoilla myytäviä kirjoja.Jotka on poistettu lainauksesta

Kysytty

Onk kirjastoilla myytäviä kirjoja.Jotka on poistettu lainauksesta

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kajaanin kaupunginkirjastolla on jatkuva poistokirjojen myynti aikuistenosastolla.

Entisessä Kuurnan kirjastossa (Kisatie 28) on poistokirjojen myynti lauantaina 5.3. klo 11-16.

Kirjastolla on oma sähköpostiosoite kaupunginkirjasto@kajaani.fi
Siihen kannattaa lähettää palautteet, tiedustelut yms. Kysy kirjastonhoitajalta -palvelu on tarkoitettu lähinnä tiedonhakukysymyksiä varten.