Omistin joskus 70-luvulla c-kasetin josta jäi yksi kappale mieleen. Se alkoi tai joku sen säkeistä alkoi sanoilla "se kai helske on kevätjäiden joiden mukana…

Kysytty

Omistin joskus 70-luvulla c-kasetin josta jäi yksi kappale mieleen.
Se alkoi tai joku sen säkeistä alkoi sanoilla "se kai helske on kevätjäiden joiden mukana lennähtää, mieleen lempeni ensimmäinen...
En muista edes esittäjää mutta sen muistan että se kappale miellytti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kukaan vastaajistamme ei muistanut tällaista laulua, eikä tietokannoistakaan ollut apua tällä kertaa. Muistaisiko joku kysymyksen lukijoista sen? Tietoja laulusta voi kirjoittaa kommenttina tämän vastauksen perään.