Oma pää ei riitä seuraavan ongelman ratkaisemiseen: Olen lähdössä vaeltamaan ensi kertaa elämässäni Lappiin. Lennän Kittilään. Olen ostanut kaasukeittimen…

Kysytty

Hei,

oma pää ei riitä seuraavan ongelman ratkaisemiseen:

Olen lähdössä vaeltamaan ensi kertaa elämässäni Lappiin. Lennän Kittilään. Olen ostanut kaasukeittimen sapuskan laittoa varten sekä kaasusäiliöt polttoaineeksi. Oivalsin kuitenkin vasta nyt, että lentokoneeseen en voi kaasusäiliöitä mukanani viedä.

Siispä kysymykseni kuuluvat: Onko mahdollista toimittaa kaasusäiliöt primus power gas 230g ja 100g Kittilään jollain keinoilla? Mitkähän ovat kustannukset? Tai onko Kittilästä mahdollista hankkia vastaavat säiliöt 10.6.?

Neuvoista kiitollinen,

Alina

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaasusäiliötä ei todellakaan voi kuljettaa edes lentokoneen ruumassa. Ainoa mahdollisuus näyttäisi olevan ostaa kaasukeittimen kaasu paikan päältä. Sivulla http://www.kideve.fi/kittilan-yritykset on palveluhakemisto, josta voi etsiä Kittilän yrityksiä, esim. valitsemalla kategorian "Erikoisliikkeet" tai "Polttoaineasemat ja huoltamot". Kannattaa vielä varmistaa, onko jostain niistä saatavilla juuri mainittuja kaasusäiliöitä.