Ollaan lomalla 300 km päässä kotoa. Kirjaa uusittaessa siitä oli varaus, joten sen lainan uusiminen ei onnistu ja palauttaminenkaan ei nyt heti onnistu, koska…

Kysytty

Hei, ollaan lomalla 300 km päässä kotoa. Kirjaa uusittaessa siitä oli varaus, joten sen lainan uusiminen ei onnistu ja palauttaminenkaan ei nyt heti onnistu, koska olemme kesämökillä vielä muutaman viikon. Mitä voi tehdä. Ennen oli kesälomien aikana pidemmät laina ajat. Kirjasta tehdyn varauksen takia lainan uusimisen estäminen on aika kurja yllätys johon ei voi varautua.

Vastaus

Vastattu

Suosittelen, että soitat kirjastoon. Voit valita minkä tahansa Helmet-kirjaston. Varaudu kertomaan puhelimessa kirjastokorttisi numero. Jos kirjasta on yksikin varaus, sitä ei voi varata Helmetin kautta. Me virkailijat voimme tarkistaa tilanteen ja ohittaa varauksen, jos kirjan kappaleita on vapaana. Kirjastojen puhelinnumerot löydät Helmet.fi-sivulta.

Voit ottaa kirjastoon yhteyttä myös Helmet-sivun chatpalvelun kautta. Kerro myös chatissa kirjastokorttisi numero. Ei muita henkilötietoja.

0 ääntä

Kommentit

Ennen oli kesälomien aikana pidemmät laina-ajat. Ainakin Helsingissä tuo "ennen" oli hyvin kauan sitten!