Olisko suositella hyviä kirjoja 3-5 vuotiaille aiheella häviäminen/pelatessa häviäminen/pettymysten sietäminen.

Kysytty

Olisko suositella hyviä kirjoja 3-5 vuotiaille aiheella häviäminen/pelatessa häviäminen/pettymysten sietäminen.

Vastaus

Vastattu

Satuhetkien pitäjä muisteli käyttäneensä seuraavia kirjoja:

Cousins: Minä olen paras!

Despordes: Oliver ja suuri mäenlaskukisa

Papyanni: Tahdon voittaa!

Pfister: Aina ei voi voittaa, Sateenkaarikala

Ympyräiset-sarjassa on:

Kuusela: Koala Karhu haluaa olla paras

Abedi: Jippii! Minä voitin! Harmi, minä hävisin!

Itselleni tuli vielä mieleen Haarainen, Pirkko: Emma ja harmillinen häviö, Haapsalo, Tiina: Molli hyvällä mielellä vain pahalla tuulella.

Hakusanalla tunnetaidot löytyy kaikenlaista vaikeisiin tunteisiin liittyvää sekä lapsille että aikuisille. Linkki Helmet-hakuun