Olisko missään mitään sivustoa missä vois antaa kirja-arvosteluja? Ku aina ku mä oon antanu arvosteluja niin sit ku oon sen lähettäny niin se sivu onki …

Kysytty

Olisko missään mitään sivustoa missä vois antaa kirja-arvosteluja? Ku aina ku mä oon antanu arvosteluja niin sit ku oon sen lähettäny niin se sivu onki vanhentunu tai jotain eikä missää oo sanottu et se on vanhentunu se sivusto tai sit syystä tai toisesta se ei sitä lähetä ja poissa käytöstä sivusto ja kaikkee nii olisko missää VOIMASSA OLEVAA sivustoa mihin vois kirja-arvosteluja antaa? :D

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirkkonummen kirjaston sivulla on voimassaoleva arvostelusivusto. Osoitteessa http://www.pegasos.kirjas.to/ voit arvostella minkä tahansa kirjan, joka on Kirkkonummen kirjaston kokoelmassa. Kaikki asialliset arvostelut julkaistaan.