Olisin uusinut 25.4. klo 07.20 kirjan ISBN 978-952-99624-4-0 lainan. Kyyti -sivusto ei kuitenkaan toimi. Onkohan eräpäivän lähestymisestä lähtenyt ilmoitusta?…

Kysytty

Olisin uusinut 25.4. klo 07.20 kirjan ISBN 978-952-99624-4-0 lainan. Kyyti -sivusto ei kuitenkaan toimi. Onkohan eräpäivän lähestymisestä lähtenyt ilmoitusta? Miten menetellään?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kouvolan kirjaston tietokannan mukaan laina on uusittu 25.4., ja uusi eräpäivä on 25.5. Ilmeisesti olet onnistunut myöhemmin samana päivänä sen uusimaan, ja kyseessä on ollut lyhyt, tilapäinen häiriö Kyyti-sivustolla. Eli asia lienee nyt kunnossa.