Olisin kiinnostunut tietämään Judith Pellan kirjoista innostuneena, että ollaanko hänen tuotantoaan suomentamassa mahdollisesti lisää lähitulevaisuudessa …

Kysytty

Hei,
Olisin kiinnostunut tietämään Judith Pellan kirjoista innostuneena, että ollaanko hänen tuotantoaan suomentamassa mahdollisesti lisää lähitulevaisuudessa (Tuulen taistelukentät ja Vallankumouksen vuosisata -sarjojen lisäksi).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Judith Pellan kirjoista viimeisin on tosiaan kuulunut sarjaan "Vallankumouksen vuosisata" ja se on ilmestynyt 2010. Judith Pellan kirjoja on kustantanut Aikamedia ja kustantaja ilmoittaa, että tällä hetkellä ei ole suunnitelmissa uutta Judith Pellan kirjaa. Hänen kirjansa ovat kuitenkin olleet niin suosittuja, että niiden kustantamista melko varmasti jatketaan kun vain sopiva teos löytyy.