Olisin kiinnostunut siitä milloin tämä kyseinen levy olisi lainattavissa: The Guilt Trip Kramer, esittäjä Tikkurila musiikkivarasto esp (KORJATTAVANA) cd on…

Kysytty

moi, olisin kiinnostunut siitä milloin tämä kyseinen levy olisi lainattavissa:
The Guilt Trip
Kramer, esittäjä
Tikkurila musiikkivarasto esp (KORJATTAVANA)
cd on ollut korjattuna jonkin aikaa.
Ystävällisin terveisin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Musiikkivarastosta saadun tiedon mukaan levy ei ole vielä saapunut heille, vaan on edelleen lähettävässä kirjastossa. Levyn tiedoista näkyy, että sitä on viimeksi käsitelty kesällä 2015. On siis mahdollista, että levy on kadonnut. Sitä etsitään parhaillaan lähettäjäkirjastosta, mutta jos levyn tila ei lähiviikkoina muutu, levy lienee kadonnut pysyvästi.