Olisin kiinnostunut Sellon kirjaston musiikkistudion laitteiden opastuksesta. Miten onnistuu?

Kysytty

Olisin kiinnostunut Sellon kirjaston musiikkistudion laitteiden opastuksesta. Miten onnistuu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit tilata Sellon kirjaston musiikkistudion varauksen ja opastuksen puhelimitse numerosta 09 816 57615.

Tässä vielä HelMet-sivuston tietoja studiosta:

Käyttö yli 15-vuotiaille, joilla on HelMet-kirjastokortti ja tietotekniikan perusteet hallussa, perehdytys pakollinen.

Koululuokkien yhteydenotot ja varaukset pedagoginen informaatikko: p. 046-8773039. Studiovarustus: Logic Pro 9, Sibelius 6, Edirol FA-101 äänikortti, iso- ja pienikalvoinen kondensaattorimikrofoni, midi-koskettimet, sähkörummut, sähköbasso, sähkökitara ja elektroakustinen kitara.