Olisin kiinnostunut pitämään teillä valokuvanäyttelyn. Miten tämä olisi mahdollista?

Kysytty

Hei!
Olisin kiinnostunut pitämään teillä valokuvanäyttelyn. Miten tämä olisi mahdollista?

Vastaus

Vastattu

Hei,

kiitos kiinnostuksestasi valokuvanäyttelyn pitämiseen Mäntsälän kirjastossa!  Meillä on Ehnroos-salissa  kuukausittain vaihtuva näyttely, ja loppuvuonna on vielä joitakin vapaita kuukausia. Voimme sopia tarkemmin ajankohdasta, kun otat yhteyttä kirjaston sähköpostiin kirjasto@mantsala.fi

Samassa  yhteydessä voimme sopia näyttelyn käytännön yksityiskohdista.