Olisin kiinnostunut löytyykö mistään 80-luvulla tv:stä tullutta Nicholas Nickelby sarjaa (oli siis 8 1/2 tuntia kestänyt näytelmä joka kuvattiin televisiolle…

Kysytty

Olisin kiinnostunut löytyykö mistään 80-luvulla tv:stä tullutta Nicholas Nickelby sarjaa (oli siis 8 1/2 tuntia kestänyt näytelmä joka kuvattiin televisiolle ja esitettiin useammassa osassa). Katsoin sen nuorena 80-luvulla ja ohjelma teki suuren vaikutuksen. Siitä on tehty uudempi versio muistaakseni 2002 mutta haluaisin nähdä tuon vanhemman version.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

tuota vuoden 1982 produktiota "The Life and Adventures of Nicholas Nickleby" pystyy katselemaan YouTubesta kymmeneen osaan pilkottuna (https://www.youtube.com/watch?v=IieU_CjJK6w), joskin ilman suomenkielisiä tekstityksiä.

Mikäli haluaisi tuon 1982 version omaksi, niin silloin se löytyy parhaiten verkosta, mm. Amazonista ja Ebaysta, valitettavasti suomalaisista verkkokaupoista löytyi vain vuoden 1977 ja 2002 versiota.