Olisin kaivannut äänikirjallisuutta lyhyistä kertomuksista ja novelleista Celian äänikirjastosta. Miten parhaiten saisi niistä tietoa?

Kysytty

Olisin kaivannut äänikirjallisuutta lyhyistä kertomuksista ja novelleista Celian äänikirjastosta. Miten parhaiten saisi niistä tietoa?

Vastaus

Vastattu

Celiasta vastattiin näin:

Celianetissä voi hakea kategorian kautta valitsemalla Kaunokirjallisuus ja seuraavalta tasolta Novellit & esseet ja myös laittamalla hakulaatikkoon genrelyhenteen nov tai kert. Näillä genreillä saa listaa novelleista ja kertomuksista.

Celianetin sivulta kohdasta https://www.celianet.fi/ohjeet/haun-ohjeet/ löytyy usein käytössä olleet genret ja hakuohjeita.