Olisin halunnut lainata Heinolan pääkirjastosta Principles of marketing, Kotler Philip. Kirjoja on yksi, mutta kirjan kohdalla lukee, "ei lainattavissa" Eli…

Kysytty

Olisin halunnut lainata Heinolan pääkirjastosta Principles of marketing, Kotler Philip. Kirjoja on yksi, mutta kirjan kohdalla lukee, "ei lainattavissa" Eli eikö kirjaa voi lainata lainkaan? Kirja on Lahden pääkirjastossa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Lahden pääkirjaston aikuistenosastoa remontoidaan, ja suurin osa kirjoista on pakattuna muuttolaatikoihin kirjaston ulkopuolisiin tiloihin. Kyselemäsi kirja Kotler, Philip Principles of marketing kuuluu näihin pakattuihin kirjoihin eikä sitä todennäköisesti ole saatavilla tänä vuonna. Uudistetut tilat on tarkoitus avata asiakaskäyttöön alkuvuonna 2017.

Mikäli tarvit kirjaa aiemmin, voit pyytää sitä kaukolainana Heinolan kirjastosta, ehkä sitä on muualla Suomessa. Kaukolainat ovat maksullisia.

Lahden ammattikorkeakoulun Masto-tietokannasta näkyy ammattikorkeakoulun kirjojen saatavuus. Siellä näkyy nyt olevan vuoden 2012 painosta saatavana FellmanniCampuksen kirjastossa. Myös useita e-kirjoja näkyy olevan ammattikorkean kortilla käytettävissä. Maston kirjoja ei välitetä Lastu-kirjastoille muutoin kuin kaukolainoina, mutta ne lainaavat aineistojaan siellä asioiville, kortin saa kuvallisella henkilöllisyystodistuksella.

Yhteystiedot:
Korkeakoulukirjasto FellmanniCampus
Kirkkokatu 27, 15140 Lahti
puh. 044 708 1163

http://www.lamk.fi/opiskelijalle/korkeakoulukirjasto/aukioloajat-ja-yht…

https://masto.finna.fi/