Olisiko tietoa siitä koska Uudenkaupungin kirjaston remontti valmistuu ja palvelut palaavat vanhoihin tiloihin?

Kysytty

Olisiko tietoa siitä koska Uudenkaupungin kirjaston remontti valmistuu ja palvelut palaavat vanhoihin tiloihin?

Vastaus

Vastattu

Uudenkaupungin vanhaa pääkirjastorakennusta puretaan lisää marraskuuhun. Sen jälkeen

alkaa rakentaminen sisätiloissa, joka kestää ensi vuoden puolelle. Muuton jälkeen kirjastotoiminta

voidaan aloittaa noin kahden kuukauden jälkeen 2023 syksyllä.