Olisiko teillä mitään tulevaisuudesta kertovaa kirjaa? Tai olisiko teillä the Sims 1,the Sims 2 tai Harry Potter- peliä?

Kysytty

Olisiko teillä mitään tulevaisuudesta kertovaa kirjaa?
Tai olisiko teillä the Sims 1,the Sims 2 tai Harry Potter- peliä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Turun kaupunginkirjastossa on erilaisia Sim-pelejä; SimKaupunki, SimPuisto, SimSafari sekä TheSims.

Harry Potter-pelejäkin on; HP ja viisasten kivi, HP ja salaisuuksien kammio sekä HP ja huispauksen MM-kisat.

Voit katsoa, missä kirjastossa mikäkin on Aino-aineistotietokannasta. Hae nimekkeellä.

http://borzoi.kirja.turku.fi/Intro?formid=t_lform&sesid=1114089215

Hae asiasanalla "tulevaisuus" niin saat saaliiksi tulevaisuudesta kertovia kirjoja.