Olisiko mitään mahdollisuutta vaikkapa tilata kirjastoon soundtrackia Cosmic Voyage? Kappaleet on säveltänyt David Michael Frank. Soundtrack on samannimisestä…

Kysytty

Olisiko mitään mahdollisuutta vaikkapa tilata kirjastoon soundtrackia Cosmic Voyage? Kappaleet on säveltänyt David Michael Frank. Soundtrack on samannimisestä superelokuvasta Cosmic Voyage. Olen nähnyt tämän elokuvan Helsingissä Heurekassa ja ihastuin sen musiikkiin heti. Olisiko mitään mahdollisuuksia tilata tätä soundtrackia kirjastoon?

Hyvää syksyn jatkoa ja kiitos jo etukäteen! ;)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Laitoin viestisi suoraan hankintaehdotuksena yhteystietoinesi musiikkiosastolle. Jos onnistuvat hankkimaan, he ilmoittavat sinulle. Hankintaehdotuksia voit jättää myös suoraan musiikkiosaston sähköpostiin (musiikki.kirjasto@vaasa.fi) tai hankintaehdotuslomakkeemme kautta (löytyy osoitteesta http://www.vaasa.fi/Lang/Fin/Kirjastopalvelut/Hankintaehdotus.asp - tämä menee kuitenkin hankintaosastolle eli ehkä suora kommunikointi musiikkiosaston kanssa on nopeampi tapa :)

Hyvää syksyn jatkoa sinullekin!