Olisiko mahdollista kehittää verkossa olevaa lainat tällä hetkellä valikkoa siten Helmet-tietokannassa, että lainat saisi esim. järjestykseen palautus…

Kysytty

Olisiko mahdollista kehittää verkossa olevaa lainat tällä hetkellä valikkoa siten Helmet-tietokannassa, että lainat saisi esim. järjestykseen palautus päivämäärän mukaan?
Käytän paljon kirjastoa ja minulla on jatkuvasti lainat täynnä ja turhia myöhästymisiä tulee useasti sen takia ettei aina huomaa kaikkia niteitä jotka tulisi palauttaa sinä päivänä.
Kyseinen parannus helpottaisi varmasti minun ja muiden netistä eräpäiviä seuraavien asiakkaiden elämää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-lainasi saat palautuspäivän mukaiseen järjestykseen klikkaamalla 'järjestä eräpäivän mukaan'-valikkoa. Kokeilepa sitä ensi kerralla!