Olisiko mahdollista, että te saisitte selville kyseisen elokuvan nimen, vaikka muistan vain sen, että siinä Tauno Palon esittämä henkilö on ilmeisesti jonkin…

Kysytty

Hei! Olisiko mahdollista, että te saisitte selville kyseisen elokuvan nimen, vaikka muistan vain sen, että siinä Tauno Palon esittämä henkilö on ilmeisesti jonkin sortin rikollinen tms. Ainakin elokuvassa hän nousee muistaakseni jonkinlaiselle lavalle, jossa hänen kätensä kiinnitetään jonnekin ylös ja hän on yläruumis paljaana (siis ilman paitaa), kun hänelle annetaan raipan tms. iskuja paljaalle selälle ihmisten seuratessa tilannetta vieressä. Mahdollisesti kyseisellä hahmolla on rakkaussuhde tai jokin muu vastaava suhde elokuvassa esiintyvän naisen kanssa ja kyseinen nainen on mukana katsomassa hänen saamaansa rangaistusta. Elokuva tuli joskus kesällä televisiosta, mutta poistin sen vahingossa digiboksiltani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olisikohan kyseessä Ilmari Unhon vuonna 1950 ohjaama elokuva
"Härmästä poikia kymmenen"? Muistikuvieni mukaan Tauno Paloa ei ruoskittu, mutta hänen kaveriaan kyllä.